SOLIDWORKS PDM – gaminio duomenų valdymo platforma
SOLIDWORKS duomenų valdymo platforma siūlo patogias ir greitai įsisavinamas priemones, leidžiančias efektyviai tvarkyti duomenis ir dokumentus, taip padidinant projektavimo produktyvumą ir padidinant projektuojamo produkto kokybę.
SOLIDWORKS duomenų valdymo platforma glaudžiai integruojasi su visais populiariais projektavimo (SOLIDWORKS, Altium, AutoCAD, Inventor, Creo ir t.t.) ir gamybos paruošimo sprendimais (CAM), todėl konstruktoriai gali sutelkti dėmesį į dizainą ir naujoves, o ne į daug laiko reikalaujantį duomenų administravimą.
SOLIDWORKS duomenų valdymo platforma leidžia apjungti įmonės išteklių ir verslo valdymo sistemas su gaminio inžinerine bei technologine dokumentacija ir specifikacijomis, taip sukuriant duomenų tarpusavio ryšius ir išvengiant duomenų dubliavimosi.
SOLIDWORKS duomenų valdymo platformai galima pasirinkti įmonėje esančius serverius arba debesijos sprendimus.
SOLIDWORKS Product Data Management (PDM) sprendimai padeda suvaldyti gaminio dokumentacijos kūrimo ir valdymo procesus bei smarkiai pagerinti komandos bei skirtingų įmonės skyrių bendradarbiavimą visuose gaminio gyvavimo etapuose.
SOLIDWORKS PDM teikiama nauda:
SOLIDWORKS PDM centralizuoja visus su gaminiu susijusius duomenis bei tarpusavyje susietus failus vienoje programoje, pilnai integruotoje su visais SOLIDWORKS produktais.
Visi procesai, nuo projektavimo iki gamybos, tampa apjungti, ir darbuotojams tampa lengviau dirbti kartu, užtikrinant sklandų informacijos perdavimą, bendradarbiavimą prie skirtingų vieno projekto dalių, bei užtikrinant jog duomenys niekados nebus prarasti.
SOLIDWORKS PDM leidžia pasiekti pilną produktyvumo potencialą, išnaudojant duombazės programinę įrangą, jungtis su CAD duomenimis, bei API prieigą neįprastiems poreikiams.
Į Windows Explorer integruoti SOLIDWORKS PDM paieškos įrankiai leidžia lengvai surasti reikalingą informaciją pažįstamoje, kasdienėje aplinkoje pagal vidinius failų parametrus. Tai supaprastina susipažinimą su programa, ir greičiau atperka investicijas.
SOLIDWORKS PDM naudoja intuityvią grafinę vartotojo sąsają, leidžiančią lengvai suplanuoti darbo srautus bei sumažinti administracinį darbą, o automatinis patvirtinimų ir parašų valdymas užtikrina duomenų tikslumą ir atskaitomybę.
ERP + PDM = PLM
SOLIDWORKS PDM išvystyti integravimo įrankiai ir atvira architektūra leidžia apjungti duomenis, valdomus ERP sistemoje, ir duomenis, valdomus failuose į vientisą ekosistemą.
Tai minimalizuos naudojamos programinės įrangos kiekį, kas leis atsikratyti rankinio darbo ir žmogiškosios klaidos atsiradimo apdorojant duomenis.
Sklandi integracija su ERP leis jums sukurti savo įmonėje užbaigtą produkto gyvavimo ciklo (PLM) platformą, pilnai atitinkančią jūsų darbo specifiką, ir gaminamo produkto poreikius.
ERP ir PDM integracija sprendžią daugybę uždavinių. Paminėsime tik keletą:
SOLIDWORKS PDM sukuria loginius PDM aplinkoje valdomų ir saugomų failų ryšius. Tai leidžia neprarasti duomenų, matyti skirtingų failų priklausomybes ir gaminio struktūrą, nepriklausomai nuo naudojamos programinės įrangos.
SOLIDWORKS PDM neapsiriboja tik duomenų, sukurtų nuosavomis programomis, valdymu. SOLIDWORKS PDM visiškai palaiko gausybę įvairių programų, įskaitant jų failų metaduomenis ir loginius ryšius:
Be to, SOLIDWORKS PDM taip pat gali automatiškai eksportuoti failus neutraliais formatais, kurie yra nuo seno aktyviai naudojami pramonėje:
Priklausomai nuo keliamų uždavinių, komandos dydžio bei projektų sudėtingumo, galima pasirinkti vieną iš dviejų PDM sistemos konfigūracijų:
PDM Standard
PDM Professional
Visos PDM Standard funkcijos, plius:
Detalų SOLDIWORKS PDM konfigūracijų palyginimą galite rasti mūsų žinių bazėje: Kuo skiriasi SOLIDWORKS PDM Standard, Professional ir SOLIDWORKS Manage funkcionalumas?
SOLIDWORKS Manage yra pažangi, įrašais paremta duomenų valdymo sistema, praplečianti SOLIDWORKS PDM Professional suteikiamas gaminio dokumentacijos valdymo galimybes ir leidžianti panaudoti PDM sistemoje saugomus duomenis projektų kūrimo, valdymo, planavimo, išteklių bei rizikų valdymui ir ataskaitų kūrimui. Gaminio įrašų valdymo ir žiniaraščių kūrimo įrankiai leidžia papildyti projektavimo metu gaunamus inžinerinius žiniaraščius reikiamais įrašais, taip gaunant gamybinius žiniaraščius, kuriuos lengva integruoti su įvairiomis verslo valdymo sistemomis.
SOLIDWORKS Manage papildo SOLIDWORKS PDM šiais įrankiais:
Projektų valdymo įrankiai užtikrina efektyvų darbų planavimą ir paskirstymą, o inžinerinių duomenų pasiekiamumas iš PDM sistemos leidžia kurti detalesnes užduotis ir geriau valdyti procesus.
Struktūrizuotas įmonės procesų valdymas užtikrina jų sklandų vykdymą, automatizuoja dokumentų kūrimą, ir apjungia visas projekte dalyvaujančias grupes, įskaitant projektuotojus, gamintojus, marketingo ir techninio palaikymo specialistus.
Gaminio įrašų valdymas apjungia visus su produkto vystymu susijusius komponentus į vieną visumą, pradedant duomenų gavimu iš CAD modelių bei dokumentų ir baigiant įrašais duomenų bazėje.
Užduočių kūrimo ir darbų paskirstymo įrankiai užtikina efektyvų turimų resursų planavimą ir paskirstymą, o atliktų užduočių fiksavimo priemonės leidžia realiu laiku stebėti suplanuotų užduočių vykdymą ir prireikus jas pakoreguoti.
Patogūs įmonėje vykstančių procesų infografikai ir ataskaitos užtikrina aiškesnį įmonės procesų suvokimą ir geresnį sprendimų priėmimą.
EXALEAD OnePart programa padeda surasti detales, mazgus, specifikacijas, standartus, testų rezultatus bei kitus inžinerinius ir gamybinius duomenis iš ankstesnių projektų ir pakartotinai juos panaudoti. Naudojantis EXALEAD CloudView™ sistema, OnePart pasitelkia semantikos, analitikos, raktažodžių bei indeksavimo technologijas, ieškant vartotojui reikiamos informacijos daugelyje duomenų šaltinių vienu metu.
Pagrindinai OnePart paieškos sistemos privalumai: